Mój WordPress nie wysyła maili, co robić?

Aby Twój WordPress mógł wysyłać maile, należy połączyć go z serwerem pocztowym.

Możesz połączyć go z dowolnym darmowym serwerem poczty np. Gmailem.

Do każdej zarejestrowanej lub przetransferowanej do nas domeny, dodajemy bezpłatnie konto pocztowe, z którym również możesz połączyć swojego WordPressa.

Oto jak to zrobić:

  • W pierwszej kolejności zaloguj się do panelu administracyjnego bloga.

  • Następnie zainstaluj i aktywuj wtyczkę „Easy WP SMTP”.

 

  • Po zainstalowaniu i aktywowaniu wtyczki „Easy WP SMTP” przejdź do konfiguracji wtyczki wybierając z menu WordPress zakładkę „Ustawienia > Easy WP SMTP”.

  • Następnie w ustawieniach wtyczki wprowadź następujące dane:

1) W polu „From Email Adress” wprowadź adres e-mail, który został wcześniej utworzony (jeżeli jeszcze go nie masz, tutaj więcej informacji).

2) W Polu „From Name” wprowadź swoje imię.

3) W Polu „Replay-To Email Adress” ponownie wprowadź adres e-mail, który został utworzony.

4) W polu „SMTP Host” wprowadź adres swojej domeny np. twojanazwadomeny.pl

5) Przy „Type of Encryption” wybierz opcję „SSL/TLS”.

6) W polu „ SMTP Port” wprowadź liczbę 465.

7) Przy „SMTP Authentication” wybierz opcję „Yes”.

8) W polu „SMTP Username” ponownie wprowadź adres e-mail, który został dla Ciebie wcześniej utworzony.

9) W polu „SMTP Password” wprowadź hasło do swojej skrzynki pocztowej (hasło zostało przez Ciebie wygenerowane podczas tworzenia skrzynki pocztowej).

10) Na końcu kliknij przycisk „Save Changes”.

 

 

 

Po zapisaniu ustawień przetestuj, czy połączenie z pocztą działa poprawnie:

1) Wybierz opcję „Test Email”.

2) Następnie w polu „To” wprowadź adres, na jaki chcesz wysłać testową wiadomość.

3) W polu „Subject” wprowadź tytuł wiadomości testowej.

4) W polu „Message” wprowadź treść wiadomości testowej.

5) Kliknij „Send Test Email”, aby wysłać maila testowego.

 

Jeżeli konfiguracja jest poprawna, otrzymasz testową wiadomość na podany adres e-mail.

W przypadku świeżo utworzonej skrzynki pocztowej sprawdź również folder spam. 

Jeżeli pojawił się błąd, a testowa wiadomość nie dotarła, to oznacza, że konfiguracja nie jest poprawna i należy ją jeszcze raz sprawdzić.

Jeżeli korzystasz z serwera poczty dodawanego bezpłatnie do każdej zarejestrowanej u nas domeny, a nie udało Ci się poprawnie skonfigurować wtyczki lub po prostu chcesz abyśmy ją skonfigurowali za Ciebie, to skontaktuj się proszę z naszym wsparciem za pomocą formularza kontaktowego.

Chętnie pomożemy Ci w konfiguracji.

  • 6 Użytkownicy uznali za użyteczne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Instrukcja logowania

Uwaga, zanim pierwszy raz zalogujesz się do panelu administracyjnego WordPress, zapoznaj się...

Mój WordPress nie działa poprawnie, co robić?

W przypadku problemów z działaniem WordPressa  prosimy o kontakt z naszym działem wsparcia za...

Na stronie nie widać wprowadzonych zmian, co robić?

W niektórych przypadkach może zdarzyć się, że mimo opublikowanych zmian, nie widać ich na...

Jak zmienić hasło do WordPressa

Aby zmienić hasło do WordPressa, najpierw zaloguj się do panelu hostingowego. Szczegółowe dane...

Jak przywrócić kopię bezpieczeństwa strony

W celu przywrócenia kopii zapasowej strony prosimy o kontakt za pomocą formularza. Przywrócenie...